06.10.2011

SAS DIES DE SA LIMBA SARDA

Si faint isciri ca sa Provìntzia de Aristanis, Ufìtziu de sa Lìngua e de sa Cultura Sarda, impari cun atrus 73 Comunus, e fintzas cun su Comunu de Arcidanu, at cuncordau SAS DIES DE SA LIMBA SARDA, unu programma de atòbius de literadura, poesia, istòria, arti, iscièntzia e comunicatzioni in lìngua sarda chi s’at a ispoddiai me in is iscolas superioris de totu sa provìntzia de su 23 de cabudanni a su 11 de onniasantu de su 2011.

In is Comunus, ddoi funt fintzas laboratòrius po fueddai, lìgiri, iscrìiri su sardu; in su Comunu de Arcidanu s’ant a fai su 18 de su mesi de ladàmini 2011, de is tres a is ses de merii.

Si informa che la Provincia di Oristano, Ufficio della Lingua e della Cultura Sarda, con altri 73 Comuni e con il Comune di San Nicolò d’Arcidano, ha organizzato SAS DIES DE SA LIMBA SARDA, un programma di incontri di letteratura, poesia, storia, arti, scienza e comunicazione in lingua sarda, che si svolgerà nelle scuole superiori di tutta la provincia, dal 23 di Settembre all’11 di Novembre 2011.

Nei Comuni, sono previsti laboratori per parlare, leggere, scrivere il sardo; nel Comune di San Nicolò d’Arcidano si svolgerà il 18 Ottobre 2011, dalle 15 alle 18.